De oplossing voor elk bedrijf, E-learning Hilversum
Elk bedrijf loopt wel eens tegen problemen aan die achteraf makkelijk op te lossen waren. Zo is er bij het bedrijf waar ikzelf werkzaam ben regelmatig discussie over de wijze waarop men onze klanten het beste te woord kan staan. Vooral de mensen die al jaren in dienst zijn is het vaak de routine die ervoor zorgt dat een telefoongesprek niet altijd juist wordt afgehandeld. Daarom is onze baas tot de conclusie gekomen dat het tijd is voor een E-learning Hilversum. Tijdens deze E-learning Hilversum kunnen de werknemers op elk moment van de dag bepalen wanneer er een les gegeven gaat worden. Wij zijn met iedereen rond de tafel gaan zitten om te kijken wanneer iedereen in staat is om de lessen te gaan volgen. Onze baas is namelijk van mening dat het beter is dat we allemaal les krijgen in correspondentie en telefoontraining. Zo leren alle medewerkers op dezelfde manier hoe je het beste iemand te woord kan staan.
Zeer interessante lessen
Ik moet zeggen dat ik er in het begin best wel tegenop zag om naar deze lessen te gaan. Maar na de eerste les begon ik er zelfs plezier in te krijgen, vooral omdat ik er elke keer weer meer van heb geleerd. Ook mijn collega’s zijn allemaal zeer te spreken over de lessen. Het is duidelijk te merken dat iedereen veel van de lessen heeft geleerd, vooral omdat ik nu geen discussies meer op de werkvloer hoor. Inmiddels is er weer een datum geprikt voor andere lessen, maar daar beginnen we pas aan zodra deze lessen zijn afgelopen.